Moje konto

1. Kto ma dostęp do mojego konta punktowego i kto może sprawdzić liczbę uzbieranych punktów i/lub wymienić je na nagrody?
Ze względów bezpieczeństwa do konta punktowego ma dostęp wyłącznie posiadacz Karty Głównej, czyli osoba, do nazwiska której przypisane jest konto.

 

2. Jakiego rodzaju dane znajdę w informacji o stanie konta punktowego?
W informacji o stanie konta znajdziesz:

  • sumę punktów Premium Club, jaką Ty i Twoi bliscy zebraliście na koncie u poszczególnych Partnerów
  • zebraną liczbę punktów standardowych i bonusowych
  • liczbę punktów, które zostały wymienione na nagrody.

 

3. Po jakim czasie od dokonania zakupu, punkty Premium Club zostaną zapisane na moim koncie?
Punkty standardowe: w większości przypadków są zapisywane na koncie w ciągu 72 godzin od momentu dokonania zakupu. Punkty bonusowe: czas ich przekazania na Twoje konto będzie za każdym razem uzależniony od rodzaju oferty specjalnej.

 

4. Co zrobić, jeśli punkty od któregoś z Partnerów programu Premium Club nie zostały dodane do mojego konta i nie ma ich na przesłanej pocztą informacji o stanie konta?
Jeżeli na Twoim koncie nie ma punktów zebranych u któregoś z Partnerów programu Premium Club, zadzwoń do Centrum Obsługi Klienta Premium Club.

 

5. Czy mogę przekazać zebrane punkty Premium Club na inne konto?
Nie. Przekazanie punktów Premium Club na inne konto nie jest możliwe. Możliwe jest natomiast przekazanie ich na cele charytatywne. Informacje na ten temat znajdziesz w Katalogu nagród Premium Club i na stronie www.premiumclub.pl

 

6. Jak mogę sprawdzić ile mam punktów Premium Club na swoim koncie?
Informacje o ilości punktów zebranych na koncie będzie otrzymywać regularnie posiadacz Karty Głównej na adres podany przez niego w Formularzu przystąpienia do programu Premium Club. Ponadto w każdej chwili z łatwością możesz sprawdzić stan swojego konta:

- wchodząc na stronę www.premiumclub.pl i logując się w sekcji Stan Konta,

- dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta Premium Club, pod numer telefonu 22 558 00 28

- na stacjach Statoil, prosząc sprzedawcę o sprawdzenie stanu konta,

- korzystając z Serwisu SMS Premium Club.