Nagrody

1. Jakie nagrody mogę otrzymać za punkty zebrane w programie Premium Club?
Wybierasz spośród kilkuset różnych nagród wymienionych w Katalogu nagród Premium Club na premiumclub.pl. Jest tam  sprzęt AGD i RTV, sprzęt turystyczny i sportowy oraz wiele innych.

 

2. Gdzie mogę obejrzeć nagrody Premium Club?
Wszystkie nagrody, które można otrzymać w programie Premium Club, prezentowane są
w Katalogu nagród Premium Club na premiumclub.pl.

 

3. Kiedy mogę starać się o nagrodę?
Gdy tylko zgromadzisz wystarczającą ilość punktów Premium Club, która umożliwi Ci ich wymianę na nagrodę.

 

4. Ile punktów muszę zebrać, żeby otrzymać daną nagrodę?
Obok zdjęcia każdej nagrody w Katalogu nagród Premium Club na premiumclub.pl umieściliśmy informację, ile punktów należy zebrać, aby otrzymać daną nagrodę. Katalog nagród na premiumclub.pl jest regularnie aktualizowany. Każda oferta jest dostępna w okresie, w którym obowiązuje dane wydanie Katalogu nagród lub do wyczerpania się zapasu produktów lub usług stanowiących daną nagrodę.

 

5. Jak mogę zamówić nagrodę?
Nagrody możesz zamówić:

- logując się na stronach www.premiumclub.pl i wypełniając formularz zamówienia

- dzwoniąc do Centrum Obsługi Klienta Premium Club

- na stacjach Statoil

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu odbioru nagrody znajdziesz w Katalogu nagród na premiumclub.pl.

 

6. Kto może zamówić nagrodę?
Nagrodę może zamówić jedynie posiadacz Karty Głównej.

 

7. Dokąd zostanie przesłana zamówiona nagroda?
Nagroda zostanie wysłana na adres posiadacza Karty Głównej podany w Formularzu przystąpienia do Programu Premium Club lub na inny podany przez niego adres (w tym przypadku konieczna jest akceptacja Premium Club).

8. Jak mogę otrzymać zamówioną nagrodę?
W zależności od rodzaju nagrody możesz ją otrzymać:

- przesyłką kurierską

- przesyłką poleconą lub zwykłą

- na stacjach Statoil (dotyczy wybranych nagród)

- bezpośrednio od dostawcy (nagrody z rezerwacją)

 

Nagrody można otrzymać w postaci rzeczowej. Informacja o sposobie dostarczenia określonej nagrody umieszczona jest w Katalogu nagród Premium Club na premiumclub.pl

 

9. Jak długo po zamówieniu nagrody muszę czekać na przesyłkę?
Nagroda rzeczowa lub kupon powinny dotrzeć do Ciebie w ciągu 14 dni od daty ich zamówienia. Niektóre nagrody mogą być chwilowo niedostępne w naszych magazynach. Dlatego może zdarzyć się, że wybraną przez Ciebie nagrodę otrzymasz z pewnym opóźnieniem.

 

10. Czy mogę wymienić lub zwrócić nagrodę?
W razie zamówienia Nagrody z dopłatą Uczestnik ma prawo odstąpić od zamówienia bez podawania przyczyn w terminie 10 dni, przy czym termin ten liczony jest od dnia wydania rzeczy, jeżeli nagroda jest rzeczą, albo od zawarcia umowy, jeżeli nagroda jest usługą. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. Szczegółów dotyczących reklamacji szukaj w Regulaminie programu Premium Club.

 

11. Co zrobić, żeby szybciej otrzymać nagrodę?
Wybraną przez siebie nagrodę otrzymasz szybciej, jeżeli:

- Ty i Twoi bliscy będziecie zawsze używać kart Premium Club, robiąc zakupy i korzystając z usług Partnerów programu Premium Club

- będziecie brać udział w promocjach i ofertach specjalnych Partnerów programu, zbierając punkty bonusowe.

- będziecie zawsze płacić kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club.